Ökad Service för hyresgästen
Tillgänglig dygnet runt, stöd för 80 av de vanligaste språken, automatiserad prioritering och delegering av inkommande ärenden.
Fokusera på att hjälpa hyresgäster, medans Förvalter sköter administrationen av ärenden och samtidigt skapar relevanta insikter för hela fastighetsbeståndet.
Tillgänglig dygnet runt, stöd för 80 av de vanligaste språken, automatiserad prioritering och delegering av inkommande ärenden.
Med ärendehantering på autopilot får kundservice mer tid till hjälpa hyresgäster, samtidigt som fastighetstekniker kan planera sin arbetsdag efter de senaste och mest akuta ärendena som inkommit.
Mät trygghet över beståndet, vilka vitvaror som oftast går sönder eller fastigheterna med flest rapporterade vattenskador (och mycket mer).
Vår AI extraherar rätt information och insikter från alla era hyresgäster från de 80 vanligaste förekommande språken.
Få bättre koll på hur era fastigheter mår och fånga upp avvikelser i tid.
Möjliggör för dynamisk och proaktiv underhållsplanering baserat på fastigheternas behov.
Identifiera och kvantifiera efterfrågad service från kommersiella hyresgäster.